vardagstjaffs

ssshhhiiiet.

Är helt jävla slut efter ett spinningpass a la medel. Man blir så sjukt svettig, det är niiice. Precis tagit en go dusch och ska snart ta igen lite idol på datorn tror jag. Jobbar hela veckan, så det blir sena kvällar och en lite halvtrött Kajsa. Igår var det supermysigt, då jag och Victor var ute och åt på Pasta Haus i Linné. Vi båda var riktigt nöjda med mat och sällskap!! =D

Förresten, det är så jävla skrämmande med alla människor som försvinner och mördas. Fatta va rädda dom måste vara när dom blir bortrövade. Jag tror jag hade svimmat av rädsla och tur hade väl kanske det varit, istället för att känna smärta. Tycker jättesynd om deras anhöriga, de måste vara så sjukt att bara på en natt förlora någon man älskar mest i hela världen. Att inte veta om var personen befinner sig, om hon/han är vid liv eller inte. Fy! Obehaglig tanke faktiskt. Ta vara på varandra!

♥ syster k

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 18:58:15
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0