Valet

Elo.
Ligger hemma i soffan och hostar, hoppas det går över snabbt.
Trots hostan så har jag varit nere på stan för lite småärenden. Försökte även ta faktablad om partierna. Så nu blir det till att läsa på och bestämma mig för vilket parti som matchar mina åsikter och tankar. Känner mig dum som inte vet vilket parti jag vill rösta på, men hur många vet egentligen det till 100%? Vissa människor ändrar sig från val till val beroende på deras livssituation medan andra har en bestämt åsikt. Eftersom detta är mitt första val så känns det som att det faktiskt är okej att inte riktigt vara hundra på vad man vill rösta, det viktigaste är att man röstar tycker jag!

Några timmar innan jag åkte ner till stan så skulle Sverigedemokraterna haft torgmöte men de stoppades efter att 500 demonstranter befann sig på plats. Demonstranterna kastade tydligen flaskor och stenar mot partiet. Jag tycker det är helt rätt att våga demonstrera mot sådant som man tycker är fel, frågan är bara ifall det gör att SD får fler eller färre röster. Läs mer -->  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7775525.ab

Nu ska jag bli frisk och sen blir det någon öl med arbetskamraterna från Media Markt, tummen upp så länge jag orkar!

vi ses

♥ syster k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0