Debut

fyfan! Lika bra att köra igång den här jävla bloggen igen, det är faktiskt kul! Sen är det väldigt skönt att få skriva av sig någon gång ibland. En sån där riktigt ointressant blogg om vad jag och lotta gör och om vad vi inte gör. Fast det funkar för oss, vi lyckas på något sätt göra det en gnutta trevligt att läsa. Icke sant?

Hela sommaren har jag jobbat som ett svin, sålt popcorn, sålt godisremmar, serverat öl och besvarat folks frågor angående film & musik. Första sommaren då jag inte återvänder till Hulebäcksgymnasiet är nu avklarad. Måste erkänna att det känns ganska skönt, nu får jag liksom chansen att testa mig fram i livet för att senare komma fram till vad det är som gör mig lycklig. Så mycket som jag lärt mig under den här sommaren har jag inte ens lärt mig under alla mina skolår. Jag är glad för att lära mig själv, våga chansa och testa mig fram.


Den här får iaf mig att skaka idag, å dig?



syster K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0