Rosa Bandet 2010

Nu är det snart dags för den månaden på året då vår tillvaro färgas rosa! Det är nämligen Bröstcancerfonden, Rosa Bandet och alla de kvinnor, mammor, systrar & vänners månad! Oktober är månaden som gäller och jag hoppas att så många som möjligt väljer att fortsätt stödja rosa bandet. Det är allt för många som känner någon på ett eller annat sätt som drabbats! Förr förra året (om jag inte minns fel) så gjorde jag en egen kampanj på nätet och det kunde vem som helst göra, ett roligt sätt att engagera sig på! Då tillägnades den vår mamma ♥
Detta året verkar det som att man bara kan göra en generell insamling via cancerfonden.se men då går pengarna man får in till alla cancerfonder. Vilket givetvis inte är fel heller! Jag har även läst att man kommer kunna smycka sina profilbilder på facebook för en peng.
Jag antar att detta ämnet kommer att tas upp igen här på bloggen ju närmare vi kommer första oktober!
Men så länge får ni ta del av designen på årets band och veta vem som har gjort det!

illustration av liselott watkins

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0