Peter Jihde failure

Peter Jihde är en jäkligt bra programledare, iallafall 9 gånger av 10. Han brukar ha ett lugn och kan rädda situationer live utan att stressa upp sig. Varför jag pratar om herr Jihde är att jag igår såg tv4:s "utfrågningen" av alliansen.
Alla programledarna skötte sig bra och ställde den typen av frågor som man faktiskt skulle kunna undra över. Jag antar att Peters roll ska vara att skoja till det lite granna. Men vid ett tillfälle pratade dom om Lennart Ekdahl som skulle hålla i programmet efter. Lennart hade i inslaget på sig en brun manchester kavaj tror jag och där passade Jihde på att skoja om att han hade Ekdahl hade ärvt sin kavaj från Lars Ohly. Varpå alliansledarna skrockade gott.
Det kändes som att det journalistiskt sätt inte var så proffsigt utan speglade hans åsikt mer. Vem säger att man klär sig efter hur man röstar? Nä det där gillade jag inte !
syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0