Parham & VIC - solen skiner

Okej, dom som har mig som vän på facebook är det ingen nyhet för att jag håller på och sprider denna videon.
Är man inte bland dom stora aktörerna än så är det ännu viktigare att alla som kan hjälper till (så att man når ut till folk). Har ni sett filmen pay it forward? Det konceptet gillar jag verkligen och tänk då att man kan applicera det på allt möjligt... Självklart pallar ju inte folk om man skulle vara tvungen att vara vandrande reklampelare 24/7 men ni fattar grejen eller? :)
Hur som helst här kommer parham & vic:s video och jag vet att det är mycket mer på g så gillar ni dom så ska ni absolut hålla utkik! Ni som inte diggar dom järnet.. håll öronen öppna iallafall för det är bra skit som är på g!


 

 

Hoppas ni gillar den, det gör jag :)

 

syster c

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0