onsdagstjöt

Sitter som fastklistrad vid kvällens utfrågning av de RödGröna på kanal 4. Tycker det är lite svårt att hänga med i vissa avseenden men i det hela stora är det faktiskt ganska intressant. Trist bara att det verkar som att vi fått två partier i Sverige. Alliansen och de rödgröna....

Klockan halv åtta idag var jag tvungen att boka in måndagens Zumbapass på friskis. Det är jäkligt eftertraktat det där! Det finns många tjejer som vill skaka sina rumpor och känna den sköna latinamerikanska feelingen, och jag är en av dom! Måste säga att det är en tuff över gång, innebandy till Zumba, man använder helt olika muskelgrupper och en helt annan känsla. Än sålänge har jag bara hunnit prova zumba en gång men efter den gången kan jag säga att jag kände mig ganska så stel, tyvärr. Hade hoppats på att jag kunde svänga med höfterna som shakira och att jag skulle känna mig totalt jävla sexig. Så blev inte fallet. Istället kändes det helt tvärtom. Ger man det några gånger så kommer man nog in i det tror jag, övning ger ju färdighet. Jag tycker det är roligt och dansa och det är det viktigaste =D

På tal om friskisochsvetis så har jag och syrran lekt med tanken om att göra ett eget jympapass på friskis. Jag kan riktigt se framför mig hur roligt det skulle vara. Tyvärr är vägen dit ganska så lång men det blir ju samtidigt som ett äventyr. Vi får se! Visst gillar ni tanken, de vet jag.


På tal om mat?
Syster är känd för att laga maten, jag är känd för att äta den. Så idag lagade jag en korvstroganoff, inte mer invecklat än så men det smakade faktiskt väldigt gott! Nu vet ni det också!
♥ syster k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0