nyklippt

och jävligt fräsch... 

Har varit så jäkla trött på mitt långa hår ett tag så jag kände för någon typ av förändring! Var hos frisören idag och vips så blev jag en page rikare. Nu är tanken även att den ska bli brun, så det blir nästa steg. Har redan köpt hårfärg så kanske att det händer redan ikväll, annars imorgon. Fan va skönt det är med lite förändring, tror verkligen man behöver det ibland. Nedan ser ni resultatet. mjjjäk



Har haft fullt upp med jobbet de senaste dagarna och har därför inte hunnit vara så aktiv här på bloggen. Ledsen för de. Ska börja rensa bland massa prylar och kläder nu. Jag och sis ska nämligen medverka i majornaloppisen på lördag. Kanske att man lyckas sälja av någonting. Vore roligt! =)

over and out, sister k ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefint Kajsa! Jag har länge funderat på att klippa mig kortare men jag vågar inte. Har haft massa ursäkter men nu när bröllopet är över så kan jag ju iaf inte skylla på det längre.. Är bara så orolig att jag ska se ut som jag gjorde i sjuan, det var ingen vacker syn....

Väntar kanske lite till..

2010-09-22 @ 12:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0