Mia Skäringer såklart!

bild lånad av agentbolaget

Igår var jag på Mia Skäringers solo show på konserthuset i göteborg.
Jag tyckte om det väldigt mycket, hon bjöd mycket på sig själv och blandade allvar med mycket roligt.
Det var inte bara prat heller utan hon sjöng några låtar, hon kan faktiskt sjunga, det hade jag ingen aning om. Men framförallt tyckte jag att låtarna var väldigt fina! Dom är tydligen skrivna av Dan Fors.
Om man ska recensera så behöver jag inte säga så mycket mer än att det var otroligt bra! Hon är en härlig kvinna som kommit till någon slags insikt och vågar dela med sig av hennes resa och händelser hon varit med om.
Låtarna finns på myspace /miaskaringer och även denna som liggerpå youtube.

 

Kanske gav hela showen och hennes berättelse en annan känsla för låtarna än vad man får om man bara hör dom nu, men lyssna på texterna! Dom är väldigt fina!

 

Mer härlig girlpower till folket!

syster c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0