Eventmarketing & Evenemangsledning

Jaha då kanske man ska lämna en liten update om vad jag gör nu!
Jag har börjat på en utbildning som heter "Eventmarketing & Evenemangsledning", det är en ky utbildning på två år.
Vi har blivit inkastade ganska så snabbt i utbildningen utan vidare onödig nollning. Istället så blev den liten inskolningsdag med taco och öl buffé på vasastan. Perfekt uppstyrt enligt mig!!
För att hoppa vidare i händelserna så har jag idag vart på ett litet gruppmöte inför ett projekt vi arbetar med, jajmän vi har redan satt igång med projekt. Imorgon ska jag gå en stund på eventmässan för att sedan jobba lite på den!
På kvällen har vi uppvärmningsfest på tranquilo som jag tänkte gå på en sväng för att sedan spendera kvällen med min fina pojkvän som kommer till göteborg över helgen!

Nu blir det lite idol och plugg med min fina, fina macbook!
(shit vad det regnar ute!!!!)
syster c

Kommentarer
Postat av: Brossan

Tjockt nice! Jag är glad att du kommit in och trivs. Du kommer att vara grym det vet jag!

2010-09-15 @ 20:10:35
Postat av: Anonym

Stort grattis!!!



Fan va kul för dig!!!!



Visst är Macbook bra skit!!!

2010-09-16 @ 22:08:54
Postat av: syster c

TACK :D



Ja mac is the shit typ inom alla kategorier!

2010-09-17 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0