Eldsvåda

Jag döööööööööööör!!!

Herregud, när jag kom hem från träningen så såg jag att jag glömt stänga av plattan.. den stod på femman och hade gjort det sen 17 tiden och nu är klockan 21!! Hur mycket ångest får man inte av det då? Nu hände det ju inget och det var inte galet varmt runt plattan.. så kanske har jag bra plattor. MEN tänk om jag ställt av stekpannan eller kastrullen på plattan då hade det kunnat gå illa!!


Nu gjorde det ju inte det men tänk om... tänk om!!




För att tänka på något trevligare så har jag vart å tränat för första gången på ungefär ett halvår. Zumba fick bli försökskaninen och det gick bra! Jag dog inte av andnöd eller stelhet så det får ju ses som ett bra resultat!
Det var svårt och gick snabbt och jag tror man bör klä sig med lite mer attityd för att komma in i rätt mode! Jag lär ha en jäkla träningsvärk i morgon, det kan jag ju säga!


Nu måste jag gå och göra något annat så jag glömmer plattan för det var sjukt onajs tycker jag!


Ciao!
syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0