Konstig sömn...

Denna veckan har jag verkligen sovit konstigt.
Två saker jag vet att jag gjort för att jag sett skillnad på morgonen är:


* Jag gick och la mig med utsläppt hår och vaknade med uppsatt.
* Jag gick och la mig naken men vaknade med trosor.

Sen har jag svaga minnen av att jag vart uppe och gått i lägenheten och gjort något men vet inte exakt vad.
Sen har jag drömt väldigt verkliga drömmar fast med sjuka tvistar så det typ känns som att det har hänt men det är för bengt för att ha hänt!


Tvätten e klar och nu äter jag lite rester, sen städa klart det sista och gå ner en sväng på stan tror jag! Hoppas nästa på lite regn ikväll för då kanske jag bakar :)

puss
syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0