Wednesday

Dagen började som ofta att telefonen ringer från olika nummer. Jag fattar ju aldrig vem det är även om det står när jag inte riktigt är vaken! Ibland så kan jag glömma av att det ens har ringt.
Iallafall så vaknade jag av mammas samtal , eller var det jag som ringde henne... nu minna jag inte ens det.
Hon var på stan hur som helst och kollade på lite barngrejer. Jag som var helt nyvaken och utan nått att äta till frukost hemma föreslog att vi skulle gå på café en sväng. Vi gick till café Ahlströms (tror jag det hette) det var vädligt trevligt. Ett klassiskt café med mycket tanter och klassiska bakverk. Dock så kände jag absolut ingen smak tråkigt nog, hoppas på att det är sluttampen på min förskylning. Har åkt på en rejäl en denna gången, tillochmed munsår har jag fått och det har jag inte haft sen jag var mycket yngre...

Ahlströms Konditori som funnit sedan 1901

 

Media Markt ringde och behövde personal över påsk, ingen blev gladare än jag eftersom jag räknat på att jag knappt hade så det skulle täcka hyran :)
Jag och mamma slank in på en fantastisk butik som heter Balders Hage. Så himla fin butik verkligen, skulle inte ha något emot att driva en sådan butik själv. Gillar förutom sortimentet även hur butiken är inredd, speciellt bakom kassan och hela kassadisken... Ni behöver inte extra hjälp ;)
Här är också länken till deras blogg!
När jag kom hem gjorde jag min deklaration, det tog ett tag vill jag lova. Men eftersom jag har en enskild firma och vart på många tjänsteresor förra året så ville jag verkligen att det skulle bli rätt, inga slarvfel här inte!

 

Efter det var jag helt slut, så då unnade jag mig glass från Carte D'or, den kostade bara 15 kronor med kupong från coop så jag slog till. Den var faktiskt helt okej kände inte överdrivet mycket smak, men det var lagom med nötter och marshmallows!

 

 

 

Det var min dag det, har du gjort något roligt?

 

snorig puss

syster c


Kommentarer
Postat av: Bror A

Jobbar ju bara på här vettu!! Men jag kan ju betala hyran ;)

Hur gick det med deklarationen då? Får du något tillbaka eller måste du resta?

Puss puss

2010-03-25 @ 09:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0