Utslag...

Kommer ni ihåg att jag sa att jag lätt får utslag vid temperatur skillnader, problem med halsen om det är för kallt, aniktet är lite rödflammigt och jag kan absolut INTE raka benen då blir det sår överallt!
Iallafall så har jag en halvundanflykt från att diska med för då blir min händer också ledsna!

 



Okej nu ser man uppenbarligen inte så väl på bilderna, det är svårt att fånga, det ser ut som att jag bara har gamla händer. Men så blir dom iallafall och jag har inte kliat överhuvudtaget. På vintern blir det värre det blir som små sårskorpor och jätte torrt över hela. Brukar hjälpa med lite kortison och fet kräm men bara över natten sen är det samma sak igen... Någon som får liknande utslag?

 


syster c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0