onsdag

Första teorilektionen på bilskolan igår och det känns sjukt gött att vara igång! Kommer bli så härligt nu när jag verkligen kommit igång. Supertoppen liksom!

Asså jag fattar inte vad det är med mig, flera nätter när jag precis somnat så drömmer jag att jag inte kan röra på mig och att ingen kan höra mig när jag skriker. När jag vaknar upp ur drömmen så har jag typ bara sovit 5-10 minuter. Väldans jobbigt! Men det är väl kroppen som väcker en när armen ligger konstigt eller något.


jävligt cool! Från hulesärken 2008

syster k

Kommentarer
Postat av: Bror A

Är det wigger det där kallas eller hur är det ;)

Skall du skicka ditt arbete en sista gång eller hur blev det?

2010-03-24 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0