Sp3a

var helt slut efter en lång skoldag, somnade på soffan, tog en kopp kaffe. Folk snackar om en aktiv fritid? Vem fan orkar med det egentligen när allt som har med skola och prestationer suger musten ur en =D Nej men, jag kommer sakna tiden med klassen senare, det vet jag! Ser väldigt mycket fram emot klassresan till skagen, det kommer bli grymt. Är så jävla glad att jag har träffat tre utav mina bästa vänner i klassen och våra vänskaper kommer vara livet ut, det vet jag! Cattis, Johanna och Carro you got to love them. Alla andra sköna människor i klassen kommer jag minnas hela livet ut. Allt i från härliga tjejkvällar till galna klassfester! Nu när jag ändå är lite nostalgisk så kan jag även passa på att slänga in några bilder från klassresan till stockholm i ettan.

lots of love

syster k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0