Sommartid

= Förvirrande !!
Hur jag än försöker tänka om tjänar eller förlorar en timma eller ej, hur ska jag ställa om klockan?  Ställer mobilen om sig automatiskt ? Jag kom iallafall upp i tid idag till jobbet med hjälp av min mobil som lyckades ställa sig rätt och med hjälp av mamma. Dock så var jag galet, fruktansvärt trött när det var dags att gå upp. Det var länge sedan jag var så trött. Jag vaknade precis som jag somnade, var helt tung i kroppen och orkade inte ens vända mig, ögonen gick knappt att öpnna och när dom väl gjorde det var dom ändå så svullna att allt smink i världen inte ens skulle gömma tröttheten. Höll på att somna i badet och fick slänga i mig en kaffe på vägg till bussen slutligen.
Nu har jag iallafall ätit pastasallad och kollat på film... dags att sova snart så man inte sover bort hela dagen imorgon!
En låt jag gillar i; Orginal, Cover & Sampling,

Vilken gillar du bäst?

 

 



 

 


Youtube funkade inte igår när jag skulle lägga in låtarna så inlägget fick vänta till idag!

 

syster c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0