Rainy Nights

Ska alldeles strax gå och lägga mig. Det har varit en riktig vårdag idag, på eftermiddagen blev det dock lite disigt.
Hade planerat att shoppa lite men tycker inte det är jätte kul att gå själv, hoppas att syster vill följa med mig någon dag när man har gott om tid och kan prova ordentligt och ge varandra smakråd.

Det är något jag behöver för jag är lite osäker på vilket som min stil och kan lätt köpa något som e snyggt i sig fast det inte var vad jag var ute efter eller som passade i garderoben.
Det blev en fika mitt på dagen med syster och v, branmuffin och latte blev det. Yummie!
Typiskt nog gick solen mer och mer i dis när vi satt så det var ganska kyligt. Men som envisa svenskar som beter sig som att dom inte sett sol förr, satt vi kvar med ansiktena vända mot himmelen.

På tisdagar går jag på min kurs på kvällarna så innan brukar det bära av till pappa för lite tjöt och någon matbit. Idag blev det en thailändsk räk pytt-i.panna. Den var väldigt god.
Nu regnar det ute... det gör inte så mycket, det är ganska härligt till och med.
Så länge det regnar på natten och är sol på dagen så är det ju verkligen ingen fara på taket!

slänger in en gammal favorit låt av alicia också! Har gillat den sedan Victoria Limenza körde den som sin "sista chansen" låt i fame factory!
Sov gott!


 

syster c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0