Nas & Jr Gong (damien) till sverige

Ytterligare en fet bokning tycker jag är Nas & Jr Gong, dock så är ju Jay-Z bokningen fetare för Nas har vart här fler gånger. Jag har aldrig varit på festival, gillar inte festivallivet riktigt. Tälta, bli lerig, smutsig, blöt och konstant full (jag vet att det är mycket mer än det men ogillar sånt och det skulle störa mig för mycket).
Däremot tycker jag det är fantastiskt med bokningar som Jay-z och Nas / Damien på just  festivaler, för jag tycker det har varit för lite sådana bokningar. Ofta är det så mycket lik musik, enligt mitt tycke, så det är bra att dom breddar och gör det med bra artister!!

 



Läs hela artikeln här

Har ni någon "drömbokning" ?


syster c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0