Leila News ♥

Mina vänner, idag drar Leila igång med en ny säsong på tv4+.
Jag har hållit utkik länge efter om det skulle komma något nytt, och vet ni vad jag mer upptäckte!?

Det kommer en uppföljare till Leilas "A piece of cake", "One more slice" heter det kommande receptsamlingen.
Där kommer Leila göra en djupdykning i hur man gör riktigt surdegsbröd. pizzadeg, pasta från grunden och självklart massa godsaker.

Även om jag kanske inte gör Leilas recept så ofta så ÄLSKAR jag att kolla när hon lagar mat & bakar och hela hennes stil ger mig inspiration! Hon är grym helt enkelt.

Det enda negativa med detta är att jag inte får in tv4+ på min tv :( och jag vill inte se det på datorn, det är lite mindre mysfaktor!

Leila har nyligen också kammat hem Gastronomiska Akademins Silvermedalj, som är en av Sveriges finaste gastronomiska priser, med motiveringen " Utomordentliga insatser för Svensk matkultur".

Så missa nu för allt i världen inte den nya säsongen!

Mer om Leila hittar ni här!


 

Ha en fin dag!

syster c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0