I'm sorry

God förmiddag alla!
Jag vill börja dagen med att be om ursäkt till min fina lilla-syster!
Det var nämligen så att när hon fyllde år förra helgen så skulle vi fira i två omgångar kan man säga varav den ena från början skulle vara frukost dagen efter med min bror och hans fästmö. Så det var jag inställd på, skulle göra american pancakes med maple syrup och goda mackor och så där.
Iallafall så sa mamma att dom hade bestämt att dom skulle vara hos pappa istället... Jag har alltid lite svårt för ändringar det stör lixom något i mitt huvud (lite adhd varning). Så istället för att verkligen tänka att det var syster som fyllde år och att det faktiskt var för hennes skull så blev det ett oros moment istället...
Så det vill jag be om ursäkt för, borde varit jätte positiv och satt din födelsedag och dig först syster!!

Love you !

Puss Puss
storasyster c

Kommentarer
Postat av: syster k

Ursäkten är godtagen =) Vet inte ens om jag tänkte på det särskilt mycket. Trodde inte frukosten var så plannerad som den faktiskt var, då hade jag kanske inte ändrat om i planerna. Men så blir det, så är det när man är en person som hela tiden vill försöka pleasa alla! Vill att alla ska ha det gott och må bra och då blir det ändå alltid att någon blir missnöjd. Puss till dig

2010-03-30 @ 12:20:02
Postat av: syster c

men hallå nej det var ju ingen som blev missnöjd! Jag var rädd att du var det. och frukosten var inte så planerad det var den bara i mitt huvud för jag ville göra som e födelsedagsfrukost lixom ! Men allt blev ju bra och du var ju nöjd :)

2010-03-30 @ 12:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0