Half Baked

Jag är ju väldigt svag för Ben n Jerry glass! Det är så jävla lyxigt!

Tidigare så åt jag bara "Cockie dough" smaken och kunde absolut inte tänka mig att köpa någon annan, var för feg helt enkelt. Men sedan så utmanade jag ödet och nu har jag testat fyra olika! yes alltså. Igår köpte jag Half Baked "En galen blandning av choklad- vanlijglass laddad med fudge brownies och bitar av chocolatechip kakadeg." Ja ni hör ju bara. Den var så god att jag inte kunde göra något annat samtidigt som jag åt den. Jag bara satt och beundrades över smakerna och dom otroligt goda bitarna som dök upp ibland. Blev super exalterad. Ben n Jerry sjukan? kanske påväg. Fast det hade inte varit så skönt i och med att den sån kostar 50kr. För er som inte provat ännu, gör det =) Funkar nog perfekt ifall man är på dåligt humör också, man blir ju så glad! =)


syster k

Kommentarer
Postat av: syster c

ååå glass hade jag behövt för min hals nu!!!

2010-03-22 @ 01:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0