Café 5 våningen & Media Markt

Dagen har spenderats med att först sitta ute på balkongen med kaffe och mackor och Jonas. Sen bar det av till Media Markt där jag skulle framkalla bilder, var när på att köpa en Philips Wakeup light eftersom den bara kostar 599:- där nu.. det e sjukt billigt! Mamma och Jonas övertalade mig till att inte köpa den men P tyckte det lät bra... vet inte om jag ångrar att jag inte köpte den nu.... Nån som har testat den?
Den senaste timman nu har jag försökt få ihop många fina inredningsprylar som jag samlat på mig, till et kollage på sidan polyvore.com men det hade jag absolut ingen talang för så jag la in lite random cath kidston bilder i inlägget nedan.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på up, det e jag värd :)

go natt på er!

syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0