Glatt folk som viftar med vita näsdukar

Jag försöker tänka mer och mer på människor runt omkring mig som är positiva. Och jag gillar verkligen folk som kör sin grej. Vissa inte så anstötande vissa mer, men jag tycker man kan köra sin egen stil och sätt att vara så länge man inte är otrevlig eller sårar någon annan.
Vad jag har iaktagit nu det senaste är glada människor som vinkar till alla glada, odrägliga, full, sprudlande ungdomar som står och skriker "för vi har tagit studenten" på flak som har egna dj:s som spelar vrålhög musik. Det är inte alls som det var på deras tid men dom kan minnas med bara glädje. Vissa andra man hör står bara och suckar, klagar och skakar på huvudena.
Jag själv är ju mest bitter på studenten fast då för mig själv. Önskar ju som sagt att jag hade fått uppleva den dagen igen och njuta av den till fullo på allra bästa sätt! Jag har dock förstått att jag inte är den enda som känner lite bitterhet. Jag hoppas ändå att jag en vacker dag bara känner samma lycka som man hade då, det är säkert lite nära inpå fortfarande.
Så alla söta människor som står och vinkar och ler till okända gapa kids.... FORTSÄTT med det, det sprider glädje och värme och jag beundrar er!!
syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0