yesterday

vi älskar födelsedagar! Här kommer lite bilder från syrrans födelsedag, som jag lovade lägga upp igår kväll, men glömde. hehe.

Den berömda toscatårtan från café festival i stan.



Vår bästa pastasallad, recept dyker upp i något inlägg senare idag!


Lyktor och fotölj på syrrans balkong. Stället kallas även "Narnia"





pappa agerar




Som ni kanske märker så är jag en hel del för fina/mysiga miljöer. Älskar att lyckas fånga det på bild, då blir man glad när man ser tillbaka på foton man tagit. När vi var hos syrran så lyckades jag spilla fetaost gojs på min tröja, rödvin över mina händer och toscatårta på mina byxor. På dagen när jag skulle äta långpasta med pastasås så skulle jag slurpa upp pastan sådär, då skvätte de pastasås på mina glasögon, på tidningen osv. Jag kanske borde se över mitt bordsskick? tror så. hehe. En skit bra dag igår i alla fall.

Syster K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0