who am I?

vem är jag? vem är du? frågor, frågor, ja som kanske aldrig får några svar.

nä men, this is Me, Sister K om en säger! 18 år gammal, ska avklara sista terminen på gymnasiet, lirar innebandy, trivs kring hiphop och reggae/dancehall musik, dansar hellre än att mingla på klubben, gillar kläder men är ingen fashion freak utan kör mer min egen grej, är ett stort fan av killing gänget, tvserien hjälp och bert ljung, är en hejare på att utveckla nya karaktärer med endast hjälp av mitt face, föredrar fredagsmys på fregarna å fest nån annan dag, vill börja i teater men får inte tummen ur röven, älskar mat, är expert på att säga "jag ska bara", är mån om mina vänner och min familj, gillar spontana och trevliga......nej men vafan nu börjar det här låta som en jävla kontaktannons.


Hey that´s me.




syster K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0