Syster c fyller år!

Idag är ingen vanlig dag för det är syrrans födelsedag!! wiho. Hon grattade tyvärr sig själv här i bloggen innan jag hann göra det. Fan då. Haha! JAg och mamma har precis uppvaktat lotta med frukost på sängen och någon present, för resten av presentera vill hon ha ikväll. Så nu efter att ha druckit lite "finkaffe", ätit goda baguetter och kakor så känner vi oss redo för pulkabacken! jaaa mamma ska också gå med och åka snowracer, trott eller ej! mohaha. Det ska bli roligt att se, så jag tror jag tar med mig kameran faktiskt! Sannabacken HERE WE COME! Sen blir  det nog lite varmchoklad och dylikt. Myspys!

Grattis bästa syster C =)





Syster K



Kommentarer
Postat av: sofie

grattis till henne , hur fixar du den ipoden brevid ? tyckte det va cooolt (H) D:

2010-01-08 @ 12:13:25
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0