shelta

det är fan också att plånboken är tom när det är rea på Shelta. Hade jag haft pengar så hade jag köpt mig några goa nike air max dojor! Min samling får helt enkelt börja när jag får ett jobb med en stabil inkomst! yes. Ibland vill man inte alltid ha på sig sneakers men det är ju jäklit fint att kolla på! Ögongodis är vad det är. Jag äger bara ett par hittills!

säg whoooot, dessa är med på sheltas julrea nu och dom hade blivit så mina!


Nike Womens Air Max 90 (325213-511)

Glansig Air Max 90 för damerna som kommer i en fin lila nyans i lika delar mesh och blankt patenterat läder. Lädret i sig är också själva behållningen med sitt lite glittriga inslag och sin fina finish.

Från 1299kr till 799kr



Nike Wmns Air Max Light "Miami Vice" (354051-131)

Kvinnans Nike Air Max Light inspirerad av Miami Vice med 80-tals mönster på label och överdel. Går såklart i Miami Dolphins färger. Upper i filt och mesh med skinndetaljer.

Från 1299kr till 799kr




Jag är avundsjuk på syrrans sneakers samling. Tyvärr har jag något större fötter än henne, det vill säga 3 storlekar större, så det finns liksom inte en chans att jag ens kan trycka ner mina fötter. ledsamt, visst? Kanske skulle hon ta och visa upp sin samling? Det hade i alla fall jag uppskattat, fast då blir hon la stressad och ställer sig och putsar alla sina dojor hela natten. haha. Nå sister C, blire ett inlägg om dina sneakers? snälla då.

hela adressen
http://www.shelta.se

Syster K

Kommentarer
Postat av: Löte

men hallå köp dom! Det var ju dom du ville ha i julklapp ju!

2010-01-05 @ 02:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0