Mardrömmar

Fyfan för mardrömmar. Vaknade helt panik slagen i natt av att jag låg och skrek MAAAAAAAAAMMAAAAAAAAAAA!!! Jag vaknade alltså av mitt egna ångestfyllda och panikaktiga skrik. Jag drömde något hemskt och skrek på mamma för att hon skulle rädda mig. Men det var ett sånt där skrik så hon inte kunde höra mig, så jag skrek allt mer intensivt och till slut så vaknade jag. Trodde först att jag snart skulle upp till skolan men när jag kollade på klockan så var den bara kvart i tre. Var skit skraj för att somna men lyckades ändå förvånansvärt snabbt. Det värsta av allt är att när jag kom hem från skolan idag så somnade jag en timme i soffan och vad tror ni händer? JO jag fortsätter drömma den där jävla mardrömmen och börjar typ ropa lite smått igen. Denna gången vaknar jag dock inte av mitt rop utan av mitt dregel som rinner längst kinden som en jävla flod, fatta att jag hade ångest när jag vaknade eller. Var helt mörbultad ännu en gång! I natt hoppas jag få sova min skönhetssömn och att jag kan lämna mardrömsmonstrena någon annanstans! blä. Kände mig faktiskt lite som lill-erik gör på bilden nedan. Fast denna bild får mig iofs också att tänka på roliga scener från just detta avsnitt av Bert.


Men det är klart, min filosfitenta får mig på helt andra tankar ;) nämligen induktiva slutledningar, staten, maffian och en kvarglömd apelsinjuice. Yihaa!

Syster K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0