Klubb Spiderdogs

Jag vill att klubb Spiderdogs ska komma tillbaka och köra i Götet. Jag gillade det, kanske att det skulle locka fler folk ifall det var på helgen dock. Annars är det en klubb med goa människor och bra musik! Dom som håller i klubben är Mofeta & Jerre som någon av er säkert hört talas om tidigare och klubben är till för alla men kanske främst för folk som gillar svensk hiphop och hiphop i allmänhet! Kan i alla fall varmt rekommendera det! Jag hojtar när jag vet när dom kommer tillbaka till Gbg (om dom gör det). För då ses vi fan där!
Klubben gästas alltid av artister, de flesta av dem kommer från den svenska hiphop scenen. 




Är ganska slut nu så det får bli ett varmt bad och sen sängen!

Syster K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0