Kalla fötter?

Det måste vara någon mer än jag som är frusen om fötterna. Vad jag ska visa er nu är inte världens snyggaste grej, men de lär ju vara världens goaste!



Ett par riktigt trevliga tofflor som man värmer i mikron! Asså ibland förstår jag bara inte varför inte jag kommer på så bra grejer som ett par värmetofflor. Fast det kan ju finnas nackdelar, typ fotsvett eller något annat konstigt. Men detta övervägs ganska så snabbt med tanke på hur kallt mitt golv är! brrr.

Tofflorna ovan kan du köpa här: http://www.fungadgets.se/slippies-roed-storlek-3740-p-92.html?osCsid=700d356bceffe0bf9f73c26f4ea004f0 Priset är 239kr.

Kulgrej, kultjej.


Syster K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0