Hem & Villa Mässan

Tidigare i höstas var jag och besökte Hem & Villa mässan.
Temat för denna gång var färgglatt, jag måste säga att jag var väldigt besviken.
Det enda som hade något med färg och för den delen, med inredning att göra, var i princip några "montrar" precis när man kom in i lokalen.
Det fanns några få montrar som sålde lite heminredning men annars var det mest grejer som ; Markiser, Bastu, Tak, Fönster, Kaminer etc..etc.
Det som jag är intresserad av är ju just inredningen, det hade varit roligt om man gick därifrån med lite inspiration i bakfickan. Men inte denna gång alltså.
En grej jag gjorde dock var att "förnedra" mig med att lägga lite golv för att få en gratis bio biljett,
men det var det värt. Det var ju hela inträdet betalat tillbaka i bio form.
Golvet är från Forbo och heter Marmoleum Click. Man kan kombinera i flera färger och använda antingen "rutor" eller "längder".
Jag minns att jag har varit på en mässa som också hette något i stil med Hem & Villa, det var dock några år sedan, men då var det fullt av inredning, man fick prova mat, fest & bröllopstema. Ja det var det mesta under ett och samma tak. Fantastiskt roligt, hoppas det kommer något liknande igen!
Kom gärna med förslag om ni vet något!!
syster C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0