Godiskombinationer


Ett vinnande koncept vad gäller godis är att blanda ett djungelvrål + en Zoo. Tugga dem samtidigt och upplev en väldigt trevlig smak! Jag älskar lösgodis och brukar ibland testa olika kombinationer. Jag har några fler på lager men de kan jag ju publicera i lite inlägg längre fram i tiden. Ni måste ju hinna prova detta innan ni provar något annat! Har dock förätit mig på denna blandning, så lite uttjötat är det ju, men jag plockar ändå alltid ner djungelvrål och zoo i min godispåse. De e naaajs!

Har ni några goda blandningar så är jag väldigt öppen för förslag! Vill ju prova nya goa! Droppa en kommentar om ni vet ett vinnande koncept. Annars följer jag upp med fler favoriter i framtiden. Vore gött att göra min alldeles egna godistopplista typ? De ska jag fan göra!







Syster K



Kommentarer
Postat av: anonym

Godis vet jag inte om det kan klassas som... Men chips och vaniljglass är aldrig fel! Även pommes och milkshake kan nå liknanade resultat! :D

2010-01-08 @ 00:50:45
Postat av: Challur

Jag gillar att blanda olika chipssorter. När jag var liten och tillexempel var på kalas så brukade jag glra sk "hamburgare" om det fanns mycket att välja på. Gärna med lite dip emellan. Men några kombination som e extra goda är : Sourcream chips och ostbågar. Eller starka pringles med jordnötter!



Vilka chips dippar man i glass? Det måste ju typ vara lättsaltade då?

2010-01-08 @ 01:15:54
Postat av: Bror A

Ok jag delar med mig av tre favoriter:

- Salta katten och tutti-frutti (tablettaskar)

- Salta nappar och fruktnappar

- Grillchips och jordnötsringar i en skål, deluxe varianten blir med Tacodip!

Tja

2010-01-08 @ 12:12:15
Postat av: anonym igen..

Såklart är det vanliga lättsaltade chips och vanlig vaniljglass som gäller. MUMS!

2010-01-08 @ 15:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0