Födelsedags Vakum

Jag har varit i ett födelsedags-vakum och knappt varit vid datorn. Som tur är har syster uppdaterat lite även från min födelsedag!
Den här födelsedagen var den bästa på länge allt kändes perfekt ungefär hela tiden! Det började med frukost på sängen hemma hos mamma och syster. Vi skrattade, åt frukost och myste. Precis som när man var liten...
Det är allt något speciellt med födelsedagar & traditioner, iallafall för mig! Efter frukosten kittade vi oss för att åka snowracer i sannabacken. Det var -12 ute och solen strålade, alltså förutsättningarna var perfekta! Även mamma slängde sig på snowracern och kastade sig ut från brantaste backen :) Efter dryga 1,5 timma var vi förfrusna, gick hem, duschade varmt åt lunch och drack varm choklad. Efter det begav vi oss mot mitt place, mamma köpte tårta på vägen och jag & syster handlade till den fabulösa pastasalladen !! Har ni inte testat den än så måste ni faktiskt!! Pappa och bror kom till mig och vi avnjöt den goda maten, drack vin och jag fick öppna presenter! Jag kände mig verkligen sjukt nöjd med allt! Jag gillar att få all uppmärksamhet för en stund, gillar att alla är extra snälla och att alla är där för att fira mig, jag skäms inte för att säga det! Nedan kommer lite bilder på allt jag fick :)

1.2.  3.   4.   5.   6. 7. 8. 9. 10. 11.  12. 13. 
  1. Parfymen Love Etc fick jag i två omgångar... men det gör inget det lär gå åt... den doftar ju så gott!
  2. Bruchetta wild garlic en krydda man kan blanda med olja för att ha till olika maträtter.
  3. Camilla Läckbergs sjöjungfrun, jag gillar böcker med spänning. Hoppas den är bra!
  4. En dekorationssprits, mycket fiffig liten sak som jag tror kommer användas flitigt!!
  5. Du äger i ljudform, har boken sedan tidigare & gillar den skarpt!
  6. Ett fint kort från ordning & reda innehållande en liten peng
  7. Kokbok för jäktade singlar och andra små hushåll
  8. Mia Törnbloms "så dumt" hennes självbiografi. Redan läst ut den !! Måste vara ett bra betyg.
  9. Boken våtmarker, väldigt speciell och rolig verkar den. Läste ur den i sängen på födelsedagsmorgonen med mamma och syster. Vi skrattade gott.
  10. En söt godis-skål
  11. början på min kommande muminsamling. Muggen kärlek
  12. -------------" " ------------ muggen muminmamma.
  13. -------------" "------------- muggen sniff.
  14. Ingen bild. Silicon pensel till köket (bakar mycket så konstigt att jag inte hade en innan!)
  15. ingen bild. Överlevnadslåda för dagen efter, innehållande chips,dipp,godis & tidning
  16. ingen bild. Jätte fina örhängen i "silver" formade som blomblad
  17. ingen bild. Presentkort hm
  18. ingen bild. present kort gina tricot
  19. ingen bild. chokladask
  20. ingen bild. Läppglans, toffsar, hårklämma mini smyckeskydd.
  21. Ingen bild. Två filmer
  22. ingen bild. Gröna raggsockor från svenskt tenn, mycket gosiga!
  23. ett fint kort som ser ut som min soffa med mig i :)


Hoppas att jag inte har glömt någon. Om jag gjort det så är det inte min mening.
Dagen efter min födelsedag firade jag med mina kompisar, det var också sjukt trevligt!! Det blev en härlig kväll där vi lyckades få mycket gratis! Vill tacka alla som kom för att fira mig och speciellt Victor, Jonas & Kajsa för att ni var med all the way! Tycker att vi hade roligt och det jiddrades en hel del från min sida :) Ni kanske kommer ihåg bättre än jag. Hade bakfylleångest över det först men nu har jag släppt det (tror jag) var ju trots allt inget farligt :)


Nu känns det som att inlägget börjar bli lite långt. Syster har ju redan redovisat med lite bilder så det får räcka så här!

Puss & Kram alla

syster c

Kommentarer
Postat av: J.Larsson

Grym födelsedag och ser fram emot en repris nästa år!

2010-01-11 @ 23:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0