En gemensam förälskelse

Jag och min syster har en gemensam förälskelse. Vi blir båda helt till oss när den första snön kommer till Göteborg, när den andra omgången kommer är vi lika glada och när den tredje omgången kommer, så kan vi andas ut. I alla fall en stund, för då vet vi att snön ligger kvar ett bra tag. Det bästa är när klockan är sent på natten och snön faller helt tyst. Det känns som att man är den enda som är vaken i hela landet. Det är så tyst och snön är så vacker. Den här videon visar verkligen på att jag blir som ett lyckligt barn när den första snön kommer! jag menar, filma sig själv för att uttrycka sin glädje? lycka kan vara litet, kom ihåg det!


lyssna på rösten då, mjääk




Syster K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0