DONE

Ledsen för den dåliga uppdateringen från min sida! Jag har haft två inlämningar i skolan som skulle vara inne idag och nu har jag mejlat in dem! Känns så sjukt skönt eftersom jag skjutit på det hela terminen! Såg precis Inglourious Basterds med Alysha, mamma och syrran!
Jag tyckte att början av filmen var ganska så seg men den tog sig absolut i slutet! Det var då allt det bra började liksom. Är glad att jag sätt den nu i alla fall, alla har tjatat om hur bra den är och så där.

Förövrigt så är jag helt slut i huvudet med tanke på att jag är täppt i näsan och inte har någon nässpray. Ja ni förstår.

Men absolut, Inglourious Basterds tycker jag att man ska se om man nu inte redan sätt den, vilket det verkar som om många gjort. Den var till och med lite rolig ibland, är jag konstig eller var den verkligen det?


Alysha (min och mammas inneboende) åker hem imorgon och det är bara så sorligt, har kommit henne väldigt nära och jag kommer sakna henne väldigt mycket. Nu blir rummet återigen tomt och ja, vi får vem som fyller upp det här näst. Skriver lite smått och gott imorgon. De vill ni inte missa eftersom att det kanske dyker upp lite sköna bilder från Parhams överraskningsfest som vi hade hemma hos mig och mamma i lördags! Vi ses där och då!

Syster K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kajsa, det är ju intro scenen som är den allra bästa!

2010-01-22 @ 00:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0