Datorfodral att dö för!

Alltså dessa fodralen gör så att jag vill köpa mig en mac book och börja plugga, eller iallafall greja mycket med datorn !!


Jag har sett ett schysst på hm också som var jäkligt cleant och med en tunn axelrem som inte var för lång så man kunde ha den över axeln. Dock så vet jag inte om jag hade vågat ha min dator i något från HM.
  1. Djurmönstrat datorfodral från Ordning och Reda
  2. Plyschigt datorfodral i silke från Ordning och Reda
  3. Stilrent datorfodral i skinn från Ordning och Reda
  4. Rockigt datorfodral i konstläder & borstade nitar från Chique
  5. Quiltat datorfodral med guld detaljer och leopardfoder från Chique


syster c

Kommentarer
Postat av: Erik

Kolla gärna in våra fodral med om du vill ha ett stilrent fodral till rimligt pris



Mvh Erik

2010-02-25 @ 22:23:23
URL: http://www.ilovemylaptop.se
Postat av: Danne

Mer design ska det vara! Finns helt fodral och väskor på HM osv till riktigt bra pris men de är oftast rätt plastiga. Kolla bringster.se

2010-03-16 @ 19:48:46
URL: http://www.bringster.se/datorfodral.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0