Bo Kaspers Orkester

lillgammal del 1

Ända sedan jag var liten så har jag tyckt om att lyssna på Bo Kaspers Orkester, jag tycker att dom gör mysig musik som kan förgylla vilken fredagskväll som helst. Jag är liksom uppvuxen med den här sortens musik. Jag kan fortfarande minnas hur man kom hem efter en fredagseftermiddag i skolan, slängde väskan på någon stol, kände hur maten doftade i hela lägenheten, hörde bo kaspers orkesters sköna låtar strömma ut ur högtalarna i vardagsrummet. Säkert var det också något bra program på tv, kanske var det fångarna på fortet, på rymmen eller kanske stadskampen. Det är inte alls säkert att jag hade gillat Bo kaspers orkester om inte jag vuxit upp med det!



Mamma och jag var och såg dom i lisebergshallen förra året. Jag drog ner medelåldern ganska rejält! de var nice! Tänkte lägga upp ett klipp på en av deras bästa låtar, men det funkade tydligen inte nu så jag får göra ett nytt försök senare ikväll.

Men är du nyfiken så sök runt lite på spotify, det har hunnits göra en del musik av dessa grabbar!

Syster K

Kommentarer
Postat av: Bror A

Lyssna på Bo i Bo kaspers orkester och hans samarbete på Spotify. Möcke möcke bra!!

2010-01-07 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0