Amerikansk dressing + tacos

Vilken genialisk idé det är att ha Amerikansk hamburgedressing till tacos. Har ni inte provat att ha det så är det ett måste nu! Vissa tittar konstigt på mig när jag berättar hur jävla gott det är. Inget konstigt alls tycker jag, för det är liksom standard för mig. Inget tacos utan amerikans hamburgedressing. Jag tycker det känns konstigare att ta gräddfil till tacosen faktiskt. Jag och syrran var matansvariga på senaste träningslägret och då skulle vi äta tacos en av dagarna, så då köpte vi massa hamburgeressing. Ingen blev särskilt glad när vi sa att de inte fanns någon gräddfil. Va va va va va va va va?

Testa nu!






Syster K




Kommentarer
Postat av: Elin

Måste testa NU!!! :O

2010-01-07 @ 20:17:21
URL: http://elsaniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0