Biomys

Nu har jag äntligen sett Avatar! Såg den i lördags med pappa och hans polare. Fan vilken häftig film, den kommer ligga på min filmtopp väldigt länge tror jag. Jag skulle vilja vara en Avatar och få byta värld någon gång ibland när man behöver typ. Vill bara gå runt i den vackra skogen och leva livet! Smutt hade det varit!

Undra hur jag hade sett ut som en avatar, hade varit coolt å se! haha


Såg ju även en film som heter "Edge of Darkness" på bio igår och den var ju nästan i klass med Avatar. haha nej det var den kanske inte men det är alltid mysigt att gå på bio och jag tycker det var en helt okej/bra film =) Själva storyn var bra och ibland dök det upp väldigt oväntade scener som fick mig att hoppa till i stolen. Kanske inget jag skulle betala för att se på bio men hemma i tvsoffan ska den nog gå hem! Mamma lyckades fixa gratis biljetter, så var på förhandsvisningen. Filmen har premiär 5 februari om ni tros vara sugna på att se den!


Jävlar va snön yr runt där ute! stannar nog här i värmen fram tills träningen börjar.

Syster K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0