maskerad?

en sjukt rolig sak som jag gjorde när jag fyllde 18 var att bjuda in mina närmsta tjejkompisar på lite maskerad. Det som var lite udda med denna maskerad var att folk inte själva fick bestämma vad det skulle likna. Istället gjorde jag varsin southparkgubbe, på nätet, till var och en av tjejerna. Satte på southparkgubbarna en massa konstiga kläder och andra prylar. Sen var det bara för mina kära gäster att försöka efterlikna dessa gubbar så gott som det gick. Kan säga att jag skrattade jävligt mycket då vissa var ruggigt lika sin gubbe som de fått. Ett väldigt roligt tips om jag får säga det själv. Så nästa gång ni ska ha maskerad och vill slippa välja bland teman som "hoe-tema" som är ett vanligt tema bland unga tjejer, eller varför inte "kända personer- temat", då alla kommer precis som de brukar se ut och påstår att dem är en kändis. Nä, riktigt trist ju!
Nedan följer bilder från maskeraden, southparkgubben och personen som skulle efterlikna. Vad tycks, vem tycker ni efterliknat sin gubbe bäst?

* Anna

* Cattis

* Pernilla

*Carro

* Jorunn

* Matilda

* Josefine

* Hannah

* Johanna

* Lina

 

 


Gott!

Syster K

Kommentarer
Postat av: cattis

hahaha sjukt vad alla var lik sina gubbar då, haha kommer knappt ihåg att alla va så kul hahah, :D men självklart får jag väll rösta på mig själv? jag vill ju vinna.. haha annars blir det nog en röst på pernilla ;)

2010-02-08 @ 19:57:48
URL: http://cattisarbelius.blogg.se/
Postat av: syster c

Haha feta bilder. tycker alla var jäkligt lika. jag skulle lägga mina röster på : anna, carro eller cattis tror jag!

2010-02-08 @ 20:09:37
Postat av: Anna

Jag röstar på mig själv, fast jag tycker att alla var bra! Du var inte heller så snygg Kajsa! Haha

2010-02-08 @ 20:13:12
Postat av: Carro

Hmm.. jättesvårt att säga vem som var mest lik, men jag har för mig att jag tyckte Anna den kvällen, men när jag kollar på alla detaljer så tror jag att Cattis ligger bra till! Aa, min röst blir på Cattis, hon var ju lätt en av de fulaste med det unibrowet iaf ;D haha. Det var en grym idé o en grym kväll iaf Kajsa!!! :D

2010-02-08 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0