♥ Tack bästis!


Detta nedan skrev min bästis Cattis till mig på sin blogg. Tack så mycket, det är sådant här man absolut behöver få höra ibland. Kärlek kan man kalla det!



ja klicka på valfri länk och ni kommer inte bli besvikna
kajsas gamla blogg = en väldans massa fina minnen
en väldans massa kloka tankar
för hon är väldigt klok, min fina kajsa
som sprider så mycket glädje kring sig
även fast hon själv har haft det jävligt tufft i perioder
så hjälper hon alltid sina vänner att må bra
för hon är stark, även fast hon inte alltid känner sig stark
så är hon det, förjävla stark och det beundrar jag
så tack för att du delar med dig av dig själv till mig
och så många andra, för du får oss må så bra
och ta aldrig bort din blogg, för det står så mycket bra
och fina minnen från roliga dagar =)
glöm aldrig hur bäst du är vännen! ♥


♥♥♥

kärlek
syster k

Kommentarer
Postat av: cattis

<3

2010-02-14 @ 01:11:07
URL: http://cattisarbelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0