Snabba Cash

I Måndags var jag och en polare iväg för att se på Snabba Cash.
Jag hade inga direkta förväntningar på filmen förutom dom vanliga och för att den är hypad. Jag har inte läst boken och jag hade hört många som tyckte att den var värdelös medan några få tyckte den var grym.

Vi satt på dom perfekta platserna; mitten- mitten med extra utrymme för benen (när jag var och såg avatar höll jag på att få panik när man inte kunde strecka på benen). En blockbuster meny (två stora drickor, en stor popcorn och en stor snax) bara för att göra bio upplevelsen total! Dock så åt vi typ inte ens upp mer än en tredjedel!

Jag tyckte att filmen var bra men på något sätt tyckte jag att den saknade lite djup. Kanske för att det kändes som att den bara snuddade vid vissa saker, tillexempel Jv:s syster. Det kändes som att det fanns mer att hämta där annars kunde dom ha skippat att ens nämna det om det inte fanns plats. Tyckte också att slutet var lite för abrupt.

Men allt som allt gillade jag den! Störde mig på att folk satt och skratta i seriösa scener, tror att det var en ung publik. Många skrattade även åt serbiskan (om man kallar det för det) typ fraser/ord som: el taco, tyckte folk var roligt. Återigen där tror jag att det berodde på en ung publik. Sen hade jag några tjejer som satt brevid mig som fnissade eller hade blåsa-ut-luften-genom-näsan-ticks. Dom satt också och "åhhhh...åhhhh...åhhhh stackars liten..åhhh" när det var scenen med hundarna som fått knark in opererat under pälsen. TYST!

Har du sett den? Vad tyckte du?


syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0