Skön dag!

Just nu sitter jag här med en psykologi tenta. Ska strax gå över till CV skrivandet för att senare avsluta med lite rättskunskap. Kanske.

Men inget av de där plugget rör mitt braiga humör idag, försöker istället tänka positivt och ser hur jag själv sitter i soffan senare ikväll, helt nöjd med att ha pluggat bra hela dagen. Jag tror det är lite olika faktorer som gör att jag är på bra humör. Ett av dem är det otroligt vackra vädret som vi har idag! Jag tycker det är helt underbart och tänker inte ens på våren en dag som denna. Solen steker och var jag än kollar så ser jag snö, som ett helt vinterland! Och när jag tänker på vinterland så ser jag mig själv som en figur i någon härlig disneyfilm, vilket gör det hela ännu bättre! haha.  

Tog en promenad med mamma förut och helt plötsligt säger mamma "åhh jag vill bara slänga mig i snön för det ser så härligt ut", jag svarar "Men gör det då" sedan blinkar jag och nästa sekund ligger mamma släng i snön och hon har världens största leende på läpparna och det värmde hela mig!!! Jag var inte sämre och slängde mig i snön jag också, solen gjorde sitt så vi frös inte det minsta! Mamma gjorde en ängel och sen gick vi till 7-eleven för att köpa med oss massa fika!

Bild på mamma innan hon skulle gå rosa steget 08 (ett lopp för att stötta bröstcancer forskningen) Är så glad att jag har mamma i mitt liv! =)



David Gray dånar ur mina högtalare och det är ju bara så bra! Här har ni en fin låt. Lyssna och njut!
Låten heter Please Forgive Me

Syster k

Kommentarer
Postat av: Mami

Ja du dotter K ! Vilken fantastisk promenad det blev. Trots att du redan i början av marschen blötte ner fötterna rejält.Nu gömmer jag den här dagen i mitt hjärta. Puss på dig min goding.

2010-02-21 @ 18:56:47
Postat av: syster c

ÅÅHHH bästa mamma!

2010-02-21 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0