SAW THE VIDEOGAME

 

För ett tag sedan började jag och en kompis lira Saw på xboxet. Vi är båda lika lättskrämda och tycker det är ganska roligt att utsätta sig för kicken man får. Spelet har spelats på kvällar/nätter i helt nedsläckta rum.

Flera gånger har vi skrikit högt, hoppat i soffan och pausat i panik.... Jag tycker att skrämsel faktorn är hög men det kan också vara att vi stissar upp varandra.
Det finns många olika miljöer och en hel del olika pussel att lösa!! Men hade vi inte varit två och spelat det så hade jag säkert gett upp flera gånger om för vissa grejer var jag bäst på och vise versa. Däremot måste jag säga att slutet var lite aniklimax vi blev båda väldigt besvikna på dom båda alternativa sluten!



Nedan följer lite screenshots från spelet så ni kan se hur miljöerna och grafiken var!!

 

 

 

 

 

 

 

syster c

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonas

A det va fan ett läskigt spel, vi får hitta ett nytt spel vi kan roa oss med. Men tills dess så får det nog bli lite Dead Or Alive Xtreme2!...vad hände med den recensionen?

2010-02-04 @ 01:35:35
Postat av: syster c

det funkar inte att lägga upp bilder.och man kan ju inte lägga upp allt direkt!

2010-02-04 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0