Oskar Linnros

Det var länge sedan jag hörde att Oskar skulle komma med ett eget soloalbum. Det var i samband med någon intervju när Veronica Maggio just släppt sitt album "vinnaren är", som är producerat av Oskar, som jag hörde om det. Han sa att soundet skulle vara glatt och souligt, kanske inte ordagrant. Men man såg ju framför sig att det skulle vara en manlig version av veronica maggio, fast bättre.
Det har gått ett tag, det var inte så länge sedan jag frågade en bekant om han hört något. Men han sa att Oskar inte hade vart nöjd med skivan och typ gjort om eller slängt materialet... jag var besviken.

Jag har ändå hållit utkik länge ifall det kommit något nytt.
Hur som, i går satte syrran på hans singel på spotify och jag blev genast glad igen.
Det låter grymt och jag tror hela albumet kommer vara bra. Precis min typ av musik!!
Nedan ser ni trailern för albumet och ett klipp med nya singeln!!

Lyssna och njut av den begåvade Oskar Linnros!



 

 



 

Visst låter det bra, eller vad tycker ni??

 

Mer svensk bra musik till folket !!

 

diggin.

syster c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0