♥ Love ending

Ja kära vänner nu närmar sig vår kärleksweekend sitt slut, men sluta in för den sakens skull sprid kärlek och värme kring er!
Och jag tycker faktiskt att alla borde bidra med en slant till Hjärt & Lungfonden... 30 kronor kostar det, det är ingenting nästan och det tror jag faktiskt att vi alla kan avvara. Själv har jag knappt så det räcker till räkningar men jag hade säkert spenderat 30 spänn på nått annat helt onödigt :)




Så kom igen finn lite givmildhet i era hjärtan och tänk på dom som är i helt andra förutsättningar än vad vi själv kanske är. Ju fler som bidrar ju större blir skillnaden i slutändan!

♥♥♥
massa kärlek

syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0