♥ It's all about the heart

Hjärtat är kärlekens symbol.
Hjärtat ska vara helt, gärna rött, stort och fint.
Men för alla är det inte så... Varje år föds tusen barn med hjärtfel och det behövs fortfarande stöd till forskningen.

Februari är Alla barnhjärtans månad. Kampanjen som är i år är för Gertrud - som är ett videonätverk som ska knyta samman alla barnhjärtmottagningar över hela landet. Vården ska bli mer tillgänglig och likvärdig för alla, vart män bor. I och med Gertrud kan man även ta hjälp av varandra och konsultera svåra fall. Pengarna ska även gå till 3 doktorand tjänster ingom barnkardiologi.

Så nu tycker jag vi gör så här:
Antingen kan ni vara med och bidra till insamlingen vi har här på våran blogg, det är jätte enkelt bara sms:a informationen som står i hjärtat.



Eller så kan man köpa Hjärtepins som i år är formgivna av Måns Zelmeröf och Eva Funck.
För mer information besök;



Hjärt och Lungfonden & Barnhjärta
Kom igen häng på våran insamling, det är bara 30 spänn (nästan lika mycket som en chipspåse)
♥♥♥

kärlek


syster c

Kommentarer
Postat av: Bror A

Vet du vart man köper pinsen?

2010-02-13 @ 11:06:17
Postat av: syster c

Nä, men det borde stå på deras hemsida!

Ibland brukar jag hitta sånna olika pins typ i kassa på ica och liknande!

2010-02-13 @ 16:37:49
Postat av: Mami

Hej mina fina flickor med ett hjärtegott engagemang. Jag smsar nu! Kramar i mängd på alla hjärtans dag. Och tack för igår, säger "snyggaste" mamman i stan´.

2010-02-14 @ 11:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0