Hemmagjord Kebabtallrik

Helgen har varit soft.
Har jobbat... ska iväg och jobba strax igen, gotta make that dough!
I fredags var jag hemma hos mamma en sväng och vi gjorde hemmagjord kebabtallrik (mest hon) och fy fan vad gott det var!!! Jag åt tre lass och blev galet mätt, ändå ville jag ha mer så fort det lagt sig.
Kanske delar med mig av receptet någon dag... vi får se ;)

Tanken var att vi skulle mysa hela kvällen och se på let's dance, men Nikegänget var i stan och undrade om jag ville möta upp dom på stan. Jag bestämde mig för att det är bäst att passa på, dom är ju inte i stan så ofta.

Jag gick och mötte dom vid SoHo där dom hade hyrt hela vinkällaren och satt och "fin-dinerade". Ja kunde ju inte äta nått eftersom jag ätit kebabtallrik (men det var jag sjukt nöjd med).
Dom skulle sen vidare till il contro men då valde jag att gå hem eftersom jag skulle jobba.
Det var riktigt roligt att se alla igen!

Igår var det jobb hela dagen. Sen åkte jag hem till mamma och åt mat, kyckling och rotfrukter i ugn med en jätte god yoghurt-dijon senap. Till efterrätt var det en lyxig choklad-kola-kaka. I receptet stod det att den var mastig och det var den verkligen. Vi tog varsin jätte liten strimla och den var fantastiskt god! Bra jobbat mamma !!

Sen var det lite melodifestival och kolla på gamla fotografier.

Nu ska jag som sagt iväg till jobbet sen direkt iväg för att spela match i landvetter. Idag vill jag fan vinna, så e det bara!

ha en bra dag, hoppas ni gör något roligt!?
kram


syster c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0