ganska ful jag med!

kände mig lite dum som inte la ut någon bild på mig själv från maskeraden. Jag improviserade och det slutade med att jag blev äcklad av mig själv. Ibland går jag in för saker jätte mycket och då blir det fan läskigt! Jag menar, kolla in det här!!



förlåt kära läsare. Men ni som känner mig vet hur det kan bli.
hahahahah ni lär nog aldrig få se liknande bilder på mig här i bloggen. Det känns typ som en blandning av ett peddo och någonting mer. blääää! Men snälla ni, jag är fortfarande den där söta tjejen som ni såg senast igår! haha

aldrig okej. alltid okej. av på på av? Erkänn ni skulle lagt er röst på mig!

Syster K

Kommentarer
Postat av: Bror A

Fan heller jag hade röstat på någon annan, du var sjukt scary

2010-02-08 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







RSS 2.0